8 decembrie 2010

Amintiri

 De data asta m-am gandit sa vin cu ceva mai amuzant[din punctul meu de vedere] de cat celelalte postari.M-am gandit cat de repede trece timpul si cate amintiri am adunat.Am inceput sa-mi aduc aminte tot felul de lucruri placute care le-am facut de-a lungul timpului.
  
 Si incepem:
  • Am fost udata pana la piele, eu purtand un tricou alb si puutiin cam transparent[nu va imaginati cat de prost ma simteam mai ales ca era si un baiat cu noi].
  • Cand aveam 3 ani, eu si cea mai buna prietena a mea, vorbeam cu fantana.
  • M-am dat cu sacul pe o saltea pusa in plan inclinat in casa.
  • Am cautat un ciob in tocanita timp de o ora, langa soba, afara fiind 36 de grade.
  • La sanius,am aterizat intr-o balega de toata frumusetea;
  • Acum 3 ani era sa fiu calcata de un tren[nu stiu de ce,dar ma amuza teribil faza asta];
  • Anul asta am reinvatat sa ma dau cu bicicleta si am cazut in sant de 2 ori in aceiasi zii.Prima data am cazut intr-un sant si am zburat peste ea,iar a 2-a oara am sarit de bunavoie in sant cu tot cu bicicleta ca sa ocolesc o masina, care oricum ma ocolea dar euu...;
  • Cand am dormit prima data la prietena mea,am povestit despre filme de groaza,si nu am mai dormit toata noaptea din cauza ca ne imaginam tot felul de lucruri;
  • In seara de Revelion,mi s-a parut ca vad un om care era de mult mort.Am lasat totul si am fugit in casa zbierand.
  • Am vopsit un caine cu oja rosie a mamei[aveam doar 4 ani]
  • Eu de regula mai vorbesc in somn,si cand sa ma trezeasca mama sa-mi dea medicamentele am spus"Da' mai lasa-ma dracului!!".Defapt ma ratoiam a o colega care ma enerva[in vis].
  • Am ras timp de 2 ore cu cea mai buna prietena a mea doar din simplu fapt ca am spus "Hopa popa".Ce-o fi fost amuzant,nu stiu:))
  • Am lasat-o pe Dana atarnata pe "chestia rotunda de beton pe care poti sa torturezi oamenii"[o citez] timp de 5 minute.[Scuzeee!!]
  • La gradinita am fost ceruta in casatorie de un coleg.Reactia mea? Am inceput sa plang si i-am dat cu buchetul de ghiocei[adusi special pentru mine] in cap.Nu am mai vorbit cu nimeni toata ziua.
  • Am fost plimbata intr-un carut de mana prin tot satul.
  • Tot la gradinita,mi-am incurcat ghiozdanul cu o alta colega,dar i-am spus doamne educatoare numai dupa ce i-am mancat pachetul.
  • Anul trecut,dupa o actiune a scolii,am mers in baie sa imi schimb tricoul.Din pacate o colega a fugit cu ambele tricouri iar eu am ramas in bustiera in baia scolii.Am fost salvata de o colega care ajunsese intamplator pe acolo.
Ei,si cam atat.Sunt mult mai multe dar acum nu mi le mai aduc aminte.Sper doar ca nu v-am plictisit cu amintirile mele,dar se intampla foarte des sa ma pierd in paharul meu cu melancolie si sa ii molipsesc pe ceilalti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu