1 ianuarie 2011

Inca un an...

 A mai trecut un an din viata noastra!Nu stiu daca a fost unul rau sau a fost unul bun,cert e ca a avut si bune si rele.Din punctul meu de vedere,am avut "succesuri"destul de multe,dar cred ca din punctul de vedere sentimental si psihic a fost destul de sec si partial urat.Au mai fost si zile in care ,soarele reusea sa iasa de dupa stratul gros de ganduri pesimiste si sentimente nedeslusite,aducandu-mi astfel clipe scurte,putine,dar pline de fericire.
    Anul acesta care a trecut, am vazut cum pleaca oameni din viata mea,aducandu-mi stari depline de tristete.Nu-i usor sa vezi cum pleaca oamenii dragi din viata ta si sa nu ai certitudinea ca or sa se mai intoarca.
   Ma gandeam cat de mult m-am schimbat!Si mi-as fi dorit sa fi facut aceasta schimbare atunci cand se mai putea salva ceva,dar,nu pot hotara asta.Din pacate....
   2011.La ce pot sa ma astept?Nici eu nu stiu...
   Poate o sa fie la fel de sec ca si acesta,poate o sa fie mai bun,poate o sa se mai intample si minuni.Desi am incetat sa cred in minuni si m-am invatat minte sa nu imi fac iluzii.Sunt cele mai dureroase lucruri cu care te poti rani,si in majoritatea cazurilor,nu devin realitate.
    Lasand toata drama si furia ce imi cuprinde inima si gandurile tot mai des,...va urez LA MULTI ANI!!!fie ca anul nou sa fie unul implinit si sper din toata inima sa va aduca tot ce doriti!

2 comentarii:

  1. sincera...nu pot spune nimic....m-ai facut sa plang ...cu toata lumea pe acasa ...stiu cum ii ...imi pare rau ca tre sa treci prin asa ceva...ce nu as fi dat ca tu sa nu treci prin asa ceva...is cele mai urate lucruri posibile ..:|

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai miee!!!
    Numa acum am vazut commu!
    Pai,asta e, nu putem hotara daca vrem sa traim asta sau nu.Imi pare rau ca te-am facut sa plangi,dar, stii prea bine ca scriu ce simt!:-)
    Daca ar atinge randurile astea pe toata lumea,asa cum te-au atins pe tine,ar fi bine!

    RăspundețiȘtergere