25 iunie 2011

Miros de vara

Astazi, oficial, a inceput vara pentru mine.Toate grijile si stresul acumulate intr-un an ,incep sa se evapore si sa se transforme in amintiri.Nu imi vine sa cred ca a trecut totul asa de repede si ca s-a incheiat cu bine.
Las toate astea in urma, caci in fata mea se asterne o vara ce promite multe.O sa las timpul sa ma vindece, sa-mi aline sufletul si  sa-mi cladeasca amintiri .O sa las razele soarelui sa-mi mangaie pielea, vantul cald sa-mi sufle-n plete iar clipele de fericire sa-mi curga prin vene.Vreau sa simt tot in vara asta :iubire, fericire, liniste, toate acestea langa oamenii la care tin.
Vreau sa-mi recladesc prieteniile, sa-mi dedic timpul prietenilor  vechi si celor noi, vreau sa imi gasesc linistea.Vreau sa pierd nopti cu prietenii la povesti, vreau sa stau pana tarziu si sa scriu.Sa pierd notiunea timpului colindand strazile Romoselului ,sa pierd nopti razand, sa aud murmurul padurii si suspinele raului.
Vreau sa pastrez amintirea unei veri de vis...

*Poza este facuta de mine :-)

2 comentarii: