8 iunie 2011

S-au scurs anii...

Imi aduc aminte primul pas facut intr-o clasa mare, intunecata de frunzele copacilor ,plina varf cu copii si parinti.M-am asezat timida in prima banca,privind in jurul meu chipurile cunoscute si mai putin cunoscute.Au trecut 8 ani de atunci, si totul a prins contur.Chipurile necunoscute au devenit familiare, caracterele,obiceiurile , modurile de a actiona, toate acestea au iesit de sub tunica misterului ce le acopereau.
Am privit cum anii ne-au maturizat, ne-am privit evolutia.Niste boboci firavi au inflorit frumos.Am format o familie mare ce cuprinde 27 de suflete tinere.Au fost zile negre , conflicte, neintelegeri, dar s-au vindecat cu timpul costituind o sursa de suras.Ne spunem "Ce copii am fost".S-au scurs atat de usor pe langa noi, lasand o dara de melancolie in sufletele noastre.Poate ca acum nu or sa realizeze toti ca este o pierdere dureroasa, dar mai devreme sau  mai tarziu au sa realizeze ca cei mai dulci si puri ani au apus.
8 ani se vor termina in doar o ora cand ne vom lua ramas bun de la scoala ce ne-a fost precum o "casa", de la profesorii ce ne-au indreptat spre un viitor pomitator, de la clasa noastra care pastreaza cele mai multe amintiri.
Dar amintirea va ramane, caci in cartea vietii noastre, tocmai s-a incheiat un capitol...

*Blogul va lua o pauza din pricina examenelor ce se aproprie ingrozitor de repede, si a supra carora trebuie sa ma axez**Poza este facuta pe clasa I sau aIIa.Nu stiu exact anul

3 comentarii:

  1. Foarte frumos ! Nu am sa uit niciodata acesti 8 ani petrecuti impreuna ! >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos! mi s-a facut dor de colegii mei din generala, desi nu eram in cele mai bune relatii cu ei. Mi se pare ca viata la liceu e mult mai faina si are mult mai mult haz si culoare si parca imi vine sa plang cand ma gandesc ca peste 2 ani pe vremea asta in loc de "am niste colegi extraordinari" va trebui sa spun "am avut niste colegi extraordinari".

    Bafta la examene! Astept sa revi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi mult!:-)
    Pacat ca anii trec asa de repede...
    Sper sa fie bine la liceu, sincer, nu stiu la ce sa ma astept.

    RăspundețiȘtergere