8 mai 2011

Pentru ca tu, esti TU.

  • Pentru ca ,tu esti tu!
  • Pentru ca nu ar trebuii sa-ti pese de comentarii venite de la oameni care nu se vad pe ei insasi.
  • Pentru ca ti-e bine cum esti
  • Pentru ca plangi cand vrei, cat vrei, din ce motiv vrei.
  • Pentru ca ai puterea sa te iei peste picior si sa iesi cu capul sus din orice incurcatura.
  • Pentru ca esti mandru ca esti asa, ca esti cum te numesc altii"un ciudat".
  • Pentru ca vrei sa stii mai multe, si nu te lasi influentat de comentarii ce incurajeaza prostia si incultura.
  • Pentru ca te imbraci cum vrei si cum te simti tu mai bine.Nu dai 2 bani pe faptul ca altii nu te cred"fashion".
  • Pentru ca traiesti din trecut, din prietenii adevarate si din amintiri nemuritoare.
  • Pentru ca ai suflet si o inima pura.
  • Pentru ca nu esti fals.Tu nu ai o mie de masti, o mie de caractere adaptate fiecarei lumi.
  • Pentru ca nu apartii unei lumi din plastic,unde cuvantul "prietenie" e doar un termen ce se pastreaza pana la urmatoare barfa auzita.
  • Pentru ca tu apreciezi lucrurile marunte ,venite din suflet.
  • Pentru ca nu vrei sa iesi in evidenta,tie ti-e bine in coltisorul tau intunecat ,propria ta lume unde tu esti ce esti, unde poti face ce iti spune sufletul, unde te poti descarca sufleteste in ce mod vrei.
  • Pentru ca te bazezi pe 2-3 prieteni pentru ca ai face orice.Nu ai zeci de "prieteni" care nu stiu nici macar cand e ziua ta, sau alte lucruri elementare.
  • Pentru ca faci ce simti.
  • Pentru ca esti sincer cu tine si cu cei din jurul tau.
  • Pentru ca nu te vei schimba in functie de ce vor altii.
  • Pentru ca m-am scarbit de critici, schimbari,perfectionisti si "perfecti"!
  • Pentru ca exista o mie de motive sa fi mandru ca esti TU!
 Am inceput sa scriu cu gandul ca scriu cum sunt eu, dar am realizat ca mai sunt si altii care sunt la fel de "ciudati" ca si mine.Poate ca nu mi-a spus nimeni acest lucru, ca sunt ciudata, dar ma simt mai diferita de ceilalti.Asta pentru ca sunt construita sa fiu inchisa, pesimista, de cele mai multe ori intr-o stare de deprimare cauzata de o "necauza",implicata in ceea ce fac, poate de prea multe ori sufletista si buna[scuzati-mi modestia] cu cei care , recunosc, ma mai folosesc.
Dar asta e, sunt mandra ca sunt eu si nu sunt altcineva.N-am idealuri in viata, modele de urmat, am propriu stil dupa care ma ghidez.

2 comentarii:

  1. "fii tu însăţi, viaţa e prea scurtă ca să fii altcineva" asta îmi spun de câte ori am probleme şi simt că nu mă pot integra.

    Încă un citat din Noica, Jurnal de idei (o carte pe care ţi-o recomand cu căldură): "Toţi vor să joci un rol. Tu vrei să scri o piesă" (sau cam aşa ceva).

    Eşti specială. Nu renunţa la principiile tale, la ceea ce te face să fi cine eşti doar ca să te accepte EI. EI se schimbă după cum bate vândul. EI nu-ţi fac viitorul. EI sunt traşi la indigo, n-au nimic special. Găseşte câteva persoane care să te accepte (dacă nu ai găsit deja) şi ţine-le aproape.

    Numai bine, la cât mai multe posturi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult!:-)
    Lucrul asta ma apasa de mult.Vedeam atat de multe fete false in jurul meu si atatea rautati, barfe,jigniri, incat am ajuns sa privesc cu scarba lumea.Dar asta e lumea in ziua de astazi.Cel mai puternic controleaza pionii care sunt lipsiti de scrupule si care nu stiu ce inseamna "NU!",marionete.Poate intr-o zi lumea o sa se mai trezeasca, dar pana atunci mai este :-)

    RăspundețiȘtergere